crazy shopping day

Hej! Wazzup? Idag var jag i stan med Iris och det var verkligen jättekul. Vi var på bio och såg "Min låtsasfru", den var jättebra och rolig :) Sedan shoppade vi också som galningar, skrattade and had fun. Nu ska jag hjälpa föräldrar med maten och sedan gå en promenad med Gucci. Här kommer mina inköp:


Mascara - Kicks; Läppstift - Kicks; Hårsnoddar - H&M; Coola glasögon - Nån punkaffär i stan :D


T-Shirt - Gina Tricot


T-Shirt - Cubus


Fick en long ass lista från mamma med hårprodukter hon ville ha. Tur att man fick en locktång på köpet :)







Jaha, det var lite bilder :) Nu ska jag som sagt hjälpa föräldrar och sedan dra till skogen, puss ♥

Kommentarer

Kommentera gärna:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Email: (bara jag som kan se den)

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0