Chris Brown ft. Justin Bieber - Next To You

Haha, neej, jag är inte den största fanet av Justin Bieber. Inte alls, gillar inte hans single-låtar. Men denna är bra and i like it. Och jag fattar inte hur några kan vara så idiotiska och säga att dem hatar han. Jag tycker att JB är bra, han är så ung och redan SÅ känd. Han kanske inte är världens bästa artist, men hallå? Behövs inte vara så dumma...Haha, nu blev jag så rörd, aww :D Jaja, men idag var jag i skolan. Första dagen. Aha, inget särskilt, bara typ klassmöte. Sedan var jag i stan med tjejerna, vi fikade i Gallerian och pratade om vad vi gjorde i sommaren. Ja, men vi hörs nog imorgon, puss*

Kommentarer

Kommentera gärna:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Email: (bara jag som kan se den)

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0