grab somebody sexy, tell'em hey, give me everything tonight

Hej! Haha, vilken dålig bloggare jag är :D Men iaf, jag har nu varit 14 på 2 dagar! I fredags var det ju min födelsedag som spenderades i skolan och sedan hemma med familjen. På tal om presenter, så fick jag en ny mobil - LG-P500 Optimus 1.
Idag var jag  med mina föräldrar och deras typ vänner från USA som är på en semesterresa här i Stockholm. Vi var typ i Gamla Stan och så..Lite tråkigt var det bara :/ Men sedan åkte jag till Kista Galleria med föräldrar. Var där i typ en timme och köpte några saker. Nu ska jag se nån film, vi hörs ♥
Halsduk - Gina Tricot; Converse - Nilson;

Kommentarer

Kommentera gärna:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Email: (bara jag som kan se den)

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0