sometimes it's not the person you miss, it's the feeling you had when you were with them

Hej alla bloggläsare! Idag har jag inte gjort något särskilt, spelade bara lite tennis imorse (lite=4 timmar), sedan har dagen spenderats framför datan med Spotify på. Jag var nog tvungen att stanna i mitt rum, för mamma hade gäster. Annars så tycker jag att jag stannar hemma från kompisträffen dem sista dagarna av sommarlovet. Hoppas att vädret inte blir äckligt som idag, man vill ju njuta av värmen. Sedan på måndag är det skola som gäller, tillsammans med betyg. Inte kul. Men nu ska jag iaf göra någonting, kanske se på film eller kanske spela ett spel med familjen. Puss på er :-*

Kommentarer

Kommentera gärna:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Email: (bara jag som kan se den)

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0