i've crossed the deserts for miles, swam water for time, searching places to find, a piece of something to call mine

Hej! Förlåt för dålig uppdatering idag. Har glömt bort totalt att jag har en blogg :D Idag har det hänt mycket. Jag var i Sigtuna med föräldrar, medan Gucci var hos sin uppfödare, som klippte honom. Sedan cyklade jag in till stan med pappa och sedan var jag bara hemma, lyssnade på musik och chattade som vanligt. Och en till sak - det är ju min fina bästavän Gisela, som fyller år idag :* Grattis! Nu ska jag läsa lite, kram ♥

Kommentarer
Postat av: Gisela

MEN ÅHHH JAG ÄLSKAR DIG BARA MER OCH MER FÖR VARJE DAG BÄSTAVÄÄÄÄÄÄÄÄN! <333333333333333

2011-06-05 @ 09:06:17
URL: http://giselagardelius.blogg.se/

Kommentera gärna:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Email: (bara jag som kan se den)

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0