one love for the mothers prider, one love for the times we cried, one love, gotta stay alive, i will survive

Hejsan! Idag var jag i skolan och det var jättekul. Först såg vi fotboll-matchen mellan 9:orna och lärarna. Sedan beställde vi pizza till klassrummet och såg på "Caroline". Imorgon är det nog skolavslutning för oss...:( Efter skolan var jag i stan med några från klassen och fikade på en fresh juice bar. Sedan träffade jag Gisela här på Lidingö och fikade med henne också :) Nu är jag hemma och chattar på Facebook med Spotify på högsta volym. Vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

ååh, jag vill också ha sommarlov! :(



DU ÄR SNYYGGG!!

ge mig ditt utseende!<3

2011-06-10 @ 21:57:09
URL: http://mmique.blogg.se/

Kommentera gärna:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Email: (bara jag som kan se den)

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0