and when the rain begins to fall, i'll be the sunshine in your life

Hej! En fin och solig dag det var idag. Först var jag i skolan, slutade kl. 14.55 och sedan var jag med Gisela resten av dagen. Vi gjorde massa roligt, var i stan och kollade runt i affärerna, fikade och gick in på BR och skrattade som galningar. En jättebra dag. Nu är jag hemma och min pappas syster och hennes man har kommit hit till Sverige och ska typ stanna i några dagar. Jaja. Men imorgon är det lördag, gud, jag älskar min klass så jättemycket, vi har typ så kul i skolan. Haha. Men skönt med helgen iaf :) Nu ska jag lyssna på musik och chilla, för jag är såå trött. Puss, vi hörs imorgon ;)
Väska - H&M

Kommentarer

Kommentera gärna:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Email: (bara jag som kan se den)

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0