as usually. bad update.

Heej! Det var nog längesen, haha. Men förlåt. Vill inte lova att jag ska blit bättre. För det blir jag aldrig. Vill inte ha någon bloggpaus heller, för då blir det lite tråkigt...jaja. Men jag var iaf sjuk fredag-onsdag, men nu mår jag bra, har även varit i skolan idag. Umm, yeah. Men annars så är allt lugnt, har typ inget särskilt att skriva om. Hehe, ibland undrar jag varför jag ens äger en blogg..jag skriver ju aldrig om roliga grejer. Men dem som läser får väl läsa. Jag vet att jag har fler än 10 läsare som läser varje dag, men jag ber ju om inga kommentarer...soo :) Men men, puss på er, vi hörs...snart hoppas jag! Kram!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Email: (bara jag som kan se den)

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0